Earth Hour 2011: It's time to go beyond the hour

Friday, November 20, 2009

amat BENCI perempuan itu!!!

sejak akhir-akhir ni makin membuak-buak rasa benci pada pompuan..kalo ternampak kat mana-mana je pun, kt kedai mkn, kt tepi jalan, kt tepi tangga, rase nak sepak-sepak, bunuh je dorg. lagi-lagi yang menggedik-gedik,terjerit-jerit, muke macam tempoyak, tapi pakai seksi habis (ade yang jenis pakai tiub dan seluar dalam je g lepak kedai mamak,bertanding merokok kat kedai makan, lepak-lepak gn lelaki), sakit betul mata memandang.

tu belom lagi jenis yang pantang tgk lelaki dahi licin, terus menggedik nak ngorat....

kalo indon, vietnam, cine, india tu xdelah menyemak sgt, ni MELAYU...adui rosak betul budak-budak zaman sekarang. minta-mintalah adik-adik dan keluargaku dilindungi dari segala keROSAKan ini.

** myLuv panggil budak2 spesies ni budak terencat

No comments:

Post a Comment