Earth Hour 2011: It's time to go beyond the hour

Thursday, May 12, 2011

Kad Kahwen Ku .. Thanks Truelove Bangi


Kad kawen saye..cantek tak?hehe...warna silver (not really silver..macam kaler grey sket..).  Kad ni ditempah dari TrueLove Bangi.

Sangat berbaloi buat kad kat sini..Kad dengan inlay, harga kurang drp 1 ringgit. Kami tempah 1500 kad.
Banyak freegift yang kami dapat:
1. Sampul kad + extra sampul
2. 1800 keping kotak saiz sederhana (lagi besar dari kotak telur)
3. 5 keping bunting saiz 2x6 kaki..
4. Extra kad siap & extra inlay..

2 hari lepas gi ambil kad kat bangi, penuh satu boot kereta ngan kad dan kotak-kotak..tu belum masuk lagi harta karun yang dah sedia ada dalam kereta saya..

Apa-apa pun, sangat berpuas hati dengan perkhidmatan Truelove Bangi.. Thanks to Miera Designer yang tak bosan ngan kerenah kami,  Encik Azzan TrueLove yang sudi tolong kami walaupun dah last minit tempah..Thanks a lot..

No comments:

Post a Comment